|
|
| 考I.S. |
分類: 糟糕生活 |
今日考IS...
MC都蠻好
但係後面有d Short Q就有d難
有1題唔知佢講咩-v-''
我今日睇左3集寒蟬啦^^ (寒蟬鳴泣之時)
幾正*v*雖然話有d血腥
不過我覺得都唔太恐怖=]
梨花幾可愛<3''
個男仔嚇親個樣好笑-v-''
呀wing都開始睇網王
網王的魅力沒法擋.對吧?! xD
(龍馬大人跟文太更加是xD)
今年我想去動漫節.(瘋狂購物?!)
希望呀媽比我去<3''
|
網主回覆
係呀.冇錯=] Posted at 2008-06-20 11:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
蚊!
你多d妮呀xd Posted at 2008-06-18 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
StepHaNiE~1D 於 2008-06-18 04:55 PM 發表:
cm cm cm cm cm cm 無錯,網王十寒蟬魅力沒法擋!!!!~(個你一樣)TvT
所以就留個cm(但係懶得登入)'''^v^
多啲支持我呀!!!~呀魚
後日嘅中史加油la--!!~ by Yamu
|
網主回覆
網王而已啦
寒蟬我睇左幾集姐=]
寒蟬大部份都係女仔
網王10男都冇1個女xD
好唔同嫁.
龍馬大人跟笨太的魅力沒法擋xD Posted at 2008-06-18 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀豬 於 2008-06-18 04:33 PM 發表:
寒蟬好睇?遲d刀睇下先~
|
網主回覆
豬>v<
寒蟬都幾好睇嫁^^
有1 d血腥
不過唔恐怖嫁<3'' Posted at 2008-06-18 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你的cm <3''
我鐘意m娘
本命係小愛.次愛係reina xD Posted at 2008-06-18 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|