fish1995
暱稱: ★灰
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
生病,103℉
back
青島+煙台 DAY 3
厭倦了
青島+煙台 DAY 2
文章分類
全部 (86)
隨筆 (2)
糟糕生活 (78)
心跳回憶 (1)
吐糟 (1)
旅行日記 (3)
網王問卷=] (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
小貓~ 喵! (JoTang)
wingwing (wing0503)
nicole (nicole0012)
LaiKwan Wai. (LaiKwaN1130)
CHERRY子/櫻子 (loveYforever)
一隻小企鵝 (ly031095)
jen . (jen_hei)
♥蚊囝; (Rainy13)
↖Candice↗ (candice1995)
Hello_Kitty* (kitty13469)
龍子 (sma_1995)
- (yukako_il)
Marco (marcocl47)
______♥' - R!ta`翼... (yungyungstar)
- (jen_ching)
YaN※糖糖B (yan216)
○亞`雯●﹏§ (betty431)
Ying (waying8008)
karyfong (karyfong)
swet (swet2468)
最近訪客
最近沒有訪客
msn.做個朋友=)
喜歡的話.做個朋友.跟我聊聊天吧=)
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 208
今日人氣: 64
累積人氣: 3344
2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


2008-07-06 分類: 糟糕生活

 今日係星期6呀~ (某:廢話)

所以又要去學羽毛球啦~~~

今朝成11點先起身 x)

跟住1點就出門口去學羽毛球

搭巴士個陣.我一路好心情地聽緊小景d歌 xD

(某:你真是很迷小景) [汗'']

(魚:那當然~小景至上)

之後就打打打.打2個鐘 -___-

最後打全場單打 (我最鐘意的說)

跟住我抽到打第2...

之後我同第1個個打.我打贏左

最後全部人都比我打低哂 xDDD

完左之後就自己搭車去我表妹屋企

無聊就用電腦...睇扑殺天使 xD

都蠻好笑的.雖然有點血腥 <其實1點都不血腥>

之後就食埋飯就返屋企lu ~

P.S.尼兩日唔知點解覺得個心好痛(真的)係唔適服個種痛.禁住仲痛.唔知咩事-__-






訪客留言 (返回 fish1995 的日誌)


雯女 於 2008-07-08 11:55 AM 發表:
冇野了吧?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 現在好了點
但係尼幾日仲有d痛v__v
Posted at 2008-07-09 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



浠'' 於 2008-07-06 09:49 PM 發表:
個心痛牙,,你搞到我個心都好痛>3洗唔洗去睇e生呀?=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 浠浠<3''
我知你對我最好了x)
謝謝關心喔~
Posted at 2008-07-07 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]