今日係星期6呀~ (某:廢話)
所以又要去學羽毛球啦~~~
今朝成11點先起身 x)
跟住1點就出門口去學羽毛球
搭巴士個陣.我一路好心情地聽緊小景d歌 xD
(某:你真是很迷小景) [汗'']
(魚:那當然~小景至上)
之後就打打打.打2個鐘 -___-
最後打全場單打 (我最鐘意的說)
跟住我抽到打第2...
之後我同第1個個打.我打贏左
最後全部人都比我打低哂 xDDD
完左之後就自己搭車去我表妹屋企
無聊就用電腦...睇扑殺天使 xD
都蠻好笑的.雖然有點血腥 <其實1點都不血腥>
之後就食埋飯就返屋企lu ~
P.S.尼兩日唔知點解覺得個心好痛(真的)係唔適服個種痛.禁住仲痛.唔知咩事-__-
|