|
|
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
| 8-7-08 |
分類: 糟糕生活 |
7/8/08
今日唔洗返學
係屋企好悶...又唔開得電腦
終於把冰帝的問題貼出來了
曉之前比我的~
好想寫配對文v__v
但係又冇咩mood x)
今年的賀文總要開始寫吧
雖然我未寫過.不過我會好好諗下有咩好寫既x)
我要有d貢獻 xdd
|
|
|
小千 於 2008-07-09 11:10 PM 發表:
赤是9月25 亮是9月29 所以要寫切丸和鳳冥xp
|
|
|
小千 於 2008-07-09 04:44 PM 發表:
對啊;p 要寫賀文呢
|
網主回覆
對呀^^
最近生日的愛人是誰?!
雙部長10月才生日嘛=]
文太的又過了
赤也是生日是9月25號吧
應該是最近的1位囉
一定要寫切丸>< Posted at 2008-07-09 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|