棟叔
暱稱: 習慣失戀^_"棟
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客


平安夜&聖誕節  

平安野過得還可以

7點幾過左去阿MO屋企天台到燒野食

燒完之後過左去9龍城打機

打左1陣就去買酒飲

有大小,阿餅,阿駒,阿勝,呵昇,鹹蛋,阿ling,仲有1只candy狗^^

買完之後就過左去公園飲

系到猜妹

完就去左尖咀打機

聖誕就仲白痴

10幾條麻甩佬去左尖咀打機

真系味試過甘多條麻甩佬過

打到點幾到過番黎紅磡食小夜

又系到飲酒

呢個聖誕我1定會記住

希望1年比1年好啦...

 






訪客留言 (返回 fish22 的日誌)


tlovet 於 2009-12-28 11:45 PM 發表:
天做之才 不進迷陣

本人再止呼籲各位朋友,大人細路,男女老少

做任何事想清楚後果

不要浪費自己的自由,時間

多謝
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



daivdchun 於 2009-12-27 04:30 PM 發表:
什麼大小- -
難道真的逼我找一個伴侶0.0!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



orange__kiss 於 2009-12-26 06:55 PM 發表:
我仲以為你地落BAR忝///
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



msn123ca 於 2009-12-26 04:10 PM 發表:
~__~白痴仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ahhhyin 於 2009-12-26 01:35 PM 發表:
cm>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chabii_o9 於 2009-12-26 12:52 PM 發表:
c0mm3nt(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Milk_yung 於 2009-12-26 10:59 AM 發表:
cM ;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]