平安野過得還可以
7點幾過左去阿MO屋企天台到燒野食
燒完之後過左去9龍城打機
打左1陣就去買酒飲
有大小,阿餅,阿駒,阿勝,呵昇,鹹蛋,阿ling,仲有1只candy狗^^
買完之後就過左去公園飲
系到猜妹
完就去左尖咀打機
聖誕就仲白痴
10幾條麻甩佬去左尖咀打機
真系味試過甘多條麻甩佬過
打到點幾到過番黎紅磡食小夜
又系到飲酒
呢個聖誕我1定會記住
希望1年比1年好啦...