肥魚肥魚
說我的生活情況..
個人感受..
對別人的感覺..
心理情況.
fish34
暱稱: 肥魚34
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-27
HOT
不知道
2011-05-31
2011-05-21
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 62
今日人氣: 23
累積人氣: 1965
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天


教會 分類: 未分類

今日..返左教會啊..

但好悶啊..

我都唔知係度做咩..

我在玩遊行的時候..

都好悶.

我好努力..思想.

之後佢睇錯左..我先至冇..

如果唔係咁我都冇

但.副校的記憶..有少少差.

但人老係咁ga啦..

下次我有機會..

會攞多d的..

我發覺...只要努力..咩都可以攞到..

今日..欣又打來了..

都唔緊要..大家都是朋友..

我好想打比悅..

佢多數都唔得閒ga啦..

唉算啦..!!

我要快d搵書啦..

就來考試啦..

又有好多功課做啊...!!






訪客留言 (返回 fish34 的日誌)


+°◆+傑傑]]▋ 於 2005-12-11 06:44 PM 發表:
欣係邊個ar,你好似好唔鍾意佢咁wo~~悅又係邊個ar,你係唔係鍾意人地ar??嗚...嗚...你都冇林過add我,唔彩你ar(講笑)
    見你咁努力,我都要努力d先.不過好難咖!
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

欣..佢係我以前的同學..
依家係我隔離班的同學..
佢好煩的..
我都比佢..煩得好利害..
例如..佢好多時..好早上打電話來..
我都未訓醒啦..
悅係我依家的同學,,
我都好多時都打比佢..
同佢傾下計..
我地都幾啱傾的...
佢........
Posted at 2005-12-12 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]