| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 9 日 星期一  |
餘餘  |
分類: 未分類 |
今日..我好悶啊.
又眼訓.
好遲先出門口.
早上又去了圖書館.
不過..宦差不多上課啦.
就來考試啦..
大家要努力啊.
今日..又同佢傾左幾句..
不過..我都好開心啦
放學..仲以為要..留堂tim
不過..我都留堂等..龍啦.
一切都..順其自然啦..
|
|
|
christine 於 2006-01-11 09:11 AM 發表:
努力努力努力ar~~~
who are 佢AR~~~~tell me tell me tell me.....
|
網主回覆
又關你事..
唔講得...
 Posted at 2006-01-11 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Devily 於 2006-01-10 09:50 PM 發表:
|
網主回覆
你又問..
我都係果句...
唔講得...
好似...以前講過比你知的..
係你唔記得ja.. Posted at 2006-01-11 05:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kathy 於 2006-01-09 10:44 PM 發表:
|
網主回覆
唔係啊..係我呢排冇咩 心機啦.
都係果句.唔講得..
如果Devily記得ga話..
就問佢啦/// Posted at 2006-01-11 05:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|