| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 15 日 星期日  |
| 哈哈.今日..日記太..秘密 |
分類: 未分類 |
今日..日記要密碼的..
如果知道的..就來啦.
昨日..電腦..顯示得好慢..
所以冇寫日記啊.
之前我都好忙啊..冇時間啊.
向大家..淨重說..唔好意思.哈哈
昨日..我好唔開心啊.
比左人鬧左人次..
唉..總之唔開心啦.
但..好彩有..蚊子聽我講野..
令我好d.
好多謝佢啊.
佢係我最好ga朋友啊..哈哈
你地都係我ga朋友啊.
|
網主回覆
我整我個頭好睇d..但家人話我學壞lo....唉. Posted at 2006-01-19 11:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
發生咩事 .. 要同姐姐講 ,,,
who 係蚊子 ....
|
網主回覆
蚊之...咪係..敏枝lo...
我d家人講我.學壞..我好唔開心.
我點解釋都冇用啊...唉..... Posted at 2006-01-19 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tell me why你唔開心...
我係個好o既傾訴者^^
|
網主回覆
我ga野都有好多啊. 唔知點講好啊. 你識左我1年啦. 你覺得我有冇學壞啊? ............ 我成日出街..係同朋友一齊玩的..有人唔信啊.. Posted at 2006-01-15 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|