肥魚肥魚
說我的生活情況..
個人感受..
對別人的感覺..
心理情況.
fish34
暱稱: 肥魚34
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-27
HOT
不知道
2011-05-31
2011-05-21
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 62
今日人氣: 4
累積人氣: 2077
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


去燒烤 分類: 未分類

今日我去左青山灣燒烤

好開心啊.

不過d煙令我好暈.冇咩心機燒..

真的燒手指啦..

哈哈..

走時又見到阿昌.

我都詁唔到見到佢.

佢都去燒烤..

不過我走..佢就來.

哈哈

最衰..樂佢唔來啦....

唔係就多個人玩下..






訪客留言 (返回 fish34 的日誌)


christine88 於 2006-02-05 07:08 PM 發表:
你又去BBQ ar~~~~
你好得閑嗎...我就慘la~~我D功課都未do 完ar~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..
我真的好得閒..
咩功課都好少
..數學.直程冇...哈哈...
努力啦
Posted at 2006-02-09 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kathy900303 於 2006-02-04 11:14 PM 發表:
o...咁開心....哈哈...下次叫埋我.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi..
我依家好少打啦..
我唔係好想打日記啊~~
你宦冇叫我架啦..
如果你叫我..我就叫你啦.
不過..我叫你..你會去嗎?
Posted at 2006-02-09 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]