| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 4 日 星期六  |
| 去燒烤 |
分類: 未分類 |
今日我去左青山灣燒烤
好開心啊.
不過d煙令我好暈.冇咩心機燒..
真的燒手指啦..
哈哈..
走時又見到阿昌.
我都詁唔到見到佢.
佢都去燒烤..
不過我走..佢就來.
哈哈
最衰..樂佢唔來啦....
唔係就多個人玩下..

|
|
|
你又去BBQ ar~~~~
你好得閑嗎...我就慘la~~我D功課都未do 完ar~~~
|
網主回覆
哈哈..
我真的好得閒..
咩功課都好少
..數學.直程冇...哈哈...
努力啦 Posted at 2006-02-09 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
o...咁開心....哈哈...下次叫埋我.....
|
網主回覆
hi..
我依家好少打啦..
我唔係好想打日記啊~~
你宦冇叫我架啦..
如果你叫我..我就叫你啦.
不過..我叫你..你會去嗎? Posted at 2006-02-09 10:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|