好想有人借個肩膀比我矣下...
唔知點解..我覺得好辛苦...好多野..好亂...
唉...當最唔開心時..想有我身邊的那一位..始終沒出現..唉..
有時很想有個人係身邊...那個會是誰呢?好想喊呀.係煩在喊..又想飲酒