今日.都幾忙啊..成日都要做野..做porject.唉..
miss yu 果個野..以我地的知識..點做得晒啊.
仲有都幾多野下.
今日唉..仲有週會...
我地學校下年要收d..南亞值的人.
唉..最衰學校..收生不足啦..如果唔係..
就唔洗咁咩啦..要收d人..外籍人士.
如果我地班來左學..果d人.都唔知點算好.
可能又有d咩.磨擦架啦..
miss 佢地都可能管唔到.
講到老師..
聽日..就是.關sir最後一日.教我地啦.
聽日.我想d同學..乖乖地.做好d...比關sir一個寧靜的環境上課..
遲d有機會..真是希望佢可以再教我地..
相返.miss chu就來返來啦.
我地可能又比佢駡.唉..
之前衰落來果d..今次要再還啦..
唉........
同學們.快d溫書啦..
就來考試啦..依家溫書..差唔多架啦....
我d朋友又有d問題啦..
又要我出馬啦..唉...
|