今日.我地去左濕地公園.
唉..為左少少分組的問題..搞都唔知點..
我地全方位去左濕地玩...參觀.
唉....熱到死...不過某d地方..有d野.真是好好睇..
有時係某d地方..又涼又爽woo.
幾正啊..
陽光真是好猛.好想攞女命咁..
唉...好累啊..
咩都唔想諗.
所以..返同去..都係自己一個聽歌..