ya!ya!ya!!
我地今日放左學比賽啊.不過好曬啊..
想死咁..
我們打第一場..對f4a.
哈哈...詁唔到我地以3分之差.
贏左佢地..
開始時..我地先贏2兩..呢個係.汶入的..
佢一入左..我地就開始鬆d啦.唔洗咁緊張..哈!哈!
龍佢見到.汶入..佢就開始發瘋..
入返幾球..
馬..就好似一條馬咁..飛奔過去..
仲入左好幾球..
差不多全部分都係佢入的..哈!哈!..
我都有入架..
仲有得表演啊...最衰.