fish4321
暱稱: aR魚
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-04-10
2010-03-07
2010-02-15
2010-02-02
2010-01-13
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 131
今日人氣: 12
累積人氣: 6660
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天

     
2007-08-29 分類: 未分類

今日係第一日打的!!

冇野做..勁勁勁悶!!

就快返學!*

可以見返D FD!//

哇卡"=}

 

發表時間:2007-08-29 02:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 fish4321 的日誌)


悶>.<駿 於 2007-09-02 07:23 PM 發表:
唔知係唔係因為好快就要番學呢
心情無lala變到好緊張
聽日重要去健康檢查呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

檢查!!......
(賓X)!
卡卡
Posted at 2007-09-04 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



悶>.<駿 於 2007-09-01 04:33 PM 發表:
哎廿ya番學等放學
做咩無人黎留言嫁
要番學喇
help呀
有無人係做左攻課嫁
我一D都未做呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

y0
 
番學等放學..放學飲可樂!!
 
我有..
 
惟惟幫幫我!!
Posted at 2007-09-01 05:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

嘻嘻!!
低死
Posted at 2007-09-04 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



悶>.<駿 於 2007-08-29 03:32 PM 發表:
我都好悶呀......................
放心la.....我得閒就會黎留言嫁喇
就番學喇
好似有D唔想番學既feel

哎唷唷
第二個留言唷
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙!!
我勁勁勁想返學..呢!
ha//!
00
Posted at 2007-08-29 03:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]