今日成日都系度落雨,,
有個傻仔仲諗住天日黑雨吾洗番學TIM..><
成日都系屋企睇書..(為左要加中文5分,)
到左5點幾出去大陸接MAMI..THEN食埋飯先番HM..
之后PRINT歷史報告..成37版...
PRINT到一半...冇墨,,,,
THEN去TM HM拎左佢舊墨番HM..
PRINT埋未PRINT哥D..
唉...咁大個女都未做過一份超過20版GE報告..
今次都系第一次.....