|
|
TODAY::2009 年 4 月 14 日 星期二 |
|
對五住*
今蕉2點幾起身`發左個美夢!=p
之後出去.. 上左名宛*
睇距地打排=)
之後去左行街.... -_-'' 五夠5分中,, 話五行;
反左大元飲酒v3v'' 好五開心*
飲完,, 我同糖糖系到挽介手=p 很開心的*
哈哈,, 去左食野=(
之後去左太樂坐坐坐.. 挽挽挽!
10點幾反左屋企睇電視!
沖涼戈陣勁撚哪T3T''

新鮮出爐::::2009-04-14 11:30 PM
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 82 | »
|
|