TODAY::2009 年 2 月 27 日  星期五  
 

 

今蕉起身`正野出去*等敏敏同彤彤`

敏敏叫我倍佢食早餐;

彤彤反先,,我同敏敏就去食野!;

食完,,飽飽=D 傾左陣計!`

反 學:`

通識`乜都五識`=P

2堂科學:上左科學室,系甘抄野;想人死咩/3\''

小 息`3個系到挽>3<''

中文:`z z z z z z z z z..

PE:排球考試`全部10分!哈

LUNCH:`去左翠平,保煙,行街

ENG:同媽咪傾計=P

數學::勁俾心機,,畫畫,,呵呵!

3點30`放學了`

同敏敏,靜儀,紅紅去拎袋`

去到:` 佢地上左去拎`

系下面坐,, 無講過野.3.''

之後反左屋企!`1陣出去;

你 還 是 我 的 朋 友 嗎!?`

最 好 還 是你 們..man.tung

新鮮出爐::::2009-02-27 04:42 PM
               [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


fish95216
暱稱: °★曾曾`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單