星 期 日 唷 a_a`
又 要 番 教 會 =v=` [ 好 采 見 吾 到 佢 -.- ]
A_A`haha~ 番 完 教 會 去 富 都 食 飯 飯~
睇 精 裝 追 女 仔 -_-...~~
囧...
XDD` 食 完 同 我 家 姐 1 齊 去 行 街 街~~~
又 買 左 件 格 仔 -_-...~~~ 囧
x[]x` 5 點 幾 就 番 到 屋 企~~~~
=v=`又 要 SCAN 野 搵 真 銀~~~ ㊣~~~
琴 日 幫 家 姐 SCAN 完 2 本 作 業
有 40 $
*v*` 幫 佢 SCAN 多 幾 本... 囧
a_a 家 下 搵 食 真 易~~
溫 1 次 書 又 有 錢 收 =v=
㊣㊣㊣~~~
但 系 要 做 MATH 10 題 岩 7 題 先 算-_-... [ 無 奈 ]
=v=` 吾 知 系 咪 學 左 電 子 琴 既 關 係..
又 對 番 琴 有 興 趣 =v= [[ + 上 家 下 無 機 打.. s0 l0ney~ ]]~~~~
0.0 ` 前 3 日.. 搵 左 陪 著 我 走
個 份 琴 譜 =v+ [ 仲 搵 埋 夠 鐘 XDDDD ]]
so GD~`
花 左 3 日 既 功 力 0.0
終 於 比 我 練 到 陪 著 我 走 了!!!!!
夠 鐘 後 面 好 難 彈 =.=...` 囧
` 雖 然 都 系 吾 系 幾 熟 =v=
但 系 都 好 過 之 前 甘 喇=.=...
要 好 熟 我 諗 都 要 花 多 幾 日 0v0... haha~~~
happy! BABA i l0ve U XDDDDDD~~~
|