★★★happy dAy★★★
♥10點幾起身; 洗完面媽子叫食粥. 好味好味:p
♥之後就整野出去臭b h0mE ; q_q
♥等車等左好耐/[]\ 熱到七重天;]
♥過到去; 開左部腦q_q 不過冇玩~_~ 去左訓教*
♥2點幾又醒左/[]\ 之後訓訓訓z_z
♥訓到甘上下就整野出去喇-3- 接近6點就行左過屯市; (約左爹爹咬飯v_v)
♥同臭b等個時就唯有周圍睇下野甘喇xd 去左買個個杯杯蛋達!!!
♥食完喇-3- 去輕鐵站搵爹爹; join左爹爹就去食野喇v3v
♥去左食上海菜; 不過吾系上海婆婆q_q
♥坐低左. 我陪爹爹去買酒酒飲` 途中撞到爹爹個fd`z. 吹左2咀/[]\
♥之後就入去買喇. 買完我就去比銀銀銀$$$` ; 之後同爹爹去返間上海野:)
♥1路食1路吹下水仔甘xd hAppy; 食飽飽喇v3v
♥3條友仔系屯市行行行xd 行到甘上下陪爹爹去搭車車q_q
♥送完爹爹去搭車我就同臭b繼續行行行xd
♥行左陣. 過左大會堂出面坐左陣; 見到范家洛/[]\
♥之後坐多左陣. 就同臭b去食雪山q_q
♥今次嗌d野食系.. 我地好似未食飯飯甘q_q hAhA v3v
♥食飽飽喇.. 過左愛暉搵沁沁; 見到施姐happy; 好耐冇見喇q_q
♥傾下計甘.. 傾到12點30到就去搭車返歸喇q_q
♥臭b陪我去搭車車; 上左車同臭b傾下tel; 傾到返歸!!!
♥之後我就睇完電視去洗白白; 今日very happy :p
|