★★★考試第1天;D★★★
♥同沁沁步行上學;3 又系吹下水甘0__o
♥早會; 又悶又熱; 拎左屎忽枝筆仔黎用q_q ;3
♥上到去; 個牙sir真好笑q_q 點名個時: 叫到我個名.me應左佢;仲要系甘問-_- 波波答埋爹;o
彈左句{系到}; 之後叫波波出去企/[]\ 笑料^^ 問波波叫咩名; 又彈我個名? 之後笑左既系. {sir:真系咩牙? 波:咩牙你想?} 成班笑左^3^
♥中文閱讀; 系甘死做懶做. 無拿拿講15分鐘就勁想訓陣; 不過仲有好多;o 照做!
♥中文作文: 半粒鐘都吾知有冇作左2篇文a0a; 好叻>_< xd
♥放左補左陣math; o哂要考口試-_- 等等等;-_- 等到吾耐煩; 走左落去買野咬^_^
♥之後先上去考; 1點幾先閃得;
♥返到屋企; 肚餓-_- 之後開左電腦; 玩左陣; 等沁沁上黎q_q
等埋小依依我地就出左去了;3 過左新北江再過元朗^^;
內容吾講啦; 懶打v3v 呵~
|