我諗野諗得太簡單嗎(?)
定系我根本吾去諗(?)
簡簡單單甘過每1日就算(?)
人生要經歷起起跌跌(?)
每樣野都靠自己(?)
無人會助你1把(?)
我系1個自私既人`
咩都想兩全其美`
但系人生又點會有兩全其美?
定系我吾識點樣去互相遷就?
我系咪吾識諗?
我系咪真系好蠢?
做人好似好辛苦甘 .
或者自己吾識點樣去利用時間 .
吾識點去處理每1件事 .
令到身邊既人為自己擔心 .
真系覺得自己好無用 -____-
今年我都16歲.
點解我諗野都好似仲系細路女甘(?)
系我思想簡單定系咩(?)
有冇人可以同我講(?)
thz ~
|