♥今日同沁沁約左系樓下等. 落到去諗住去7仔入八達通先; 點知見到沁沁:)
♥我入埋就去搭車. 去到走左班車~_~ so等喇` 返到學校. 過左陣打鐘-_-
♥eng; 做作業; 之後miss比左個小休我地. 我就教教豬` 訓到迷哂` 佢做作業.我無拿拿醒醒地見到有答案就抄:)
之後又再訓. 又再抄. 好似迷迷地甘~_~ so sad .
♥小息; 同沁沁.ymon食腸仔` 之後同妹妹佢地去左廁所:) ymon爆gag`
♥通識; 做工作紙. 成班嘈到折天. 之後隔離條友比左舊野我. 叫我開` 掂落去有d似condom feel`
問佢系咪.佢話系` 之後打開佢. 震既~_~ 嚇親me`
♥lunchtime; 玩周生; 好好笑` 食完飯打比老公同老公講聲話要入禮堂 ; 完左` 落去食野:)
♥中文; so good` 做完工作紙. 做個個硬筆書法; 做完吹水. 之後拎返岩岩舊野黎玩ms`趙. 笑死-3-
講鬼故` 之後講功課個d /3\ 今日中文堂好hea :)
♥數學; 做做做` 我真系神:) 好快識做hahaha`
♥放學. 同肥詩去完廁所. 我拎返d野落校服處閃人` 同沁沁爹左陣; 閃`
♥返到home. 打完比爹爹.媽媽.老公就對住部腦; 悶死我喇~_~
♥沁沁放左call me . 不過成7點. 吹左陣;]
♥之後系屋企heaheahea. 做古靈精探就睇喇:) 睇左陣媽媽返黎-3-
♥唉. 老公今日成12點幾先走得. 返到黎差吾多1點~_~
♥1點食完飯就洗完白白就教教豬:)
|