♥今日8點嗌老公起身. 之後叫媽媽幫我開水制` 陪老公返工hahaha`
♥我刷牙洗完面` 之後洗白白; 拿拿林整好哂野就去搵join老公喇/3\
♥落到樓下熱到~_~ 之後同老公約左系定龍樓等` 我就搭的的過去:)
♥過到去` 老公件衫衫真系好令:) 之後去買水水就去等車/3\
♥上到車車, 同老公豬豬系到kis ;3 仲有傾下計計甘hahaha` 好開心^^
♥坐快車手部車真系吾同d /3\ 老公講中左話搭4前1定到` 真系到左v_v
♥上到賣home` 坐左陣. 就同老公落去美心到買野食 :p`
♥買完返返賣home` 上到去就食食食:p 做左為食貓xd
♥之後老公話call yuko扮見工睇佢今日返吾返. 點知yuko吾聽電話~_~
♥食完早餐. 就再打多次比yuko吾用133` 都系冇人聽~_~
♥11點幾. 佢打返返黎` 我地無聽到電話v_v` 跟住我就系到玩碎紙機hahaha`
♥玩完見到老公同Rhodes系舊倉` 點知聽到Rhodes吾小心踢爛個燈燈`
♥之後同老公系入面hea左陣就出返去喇/3\ 我同tessa系到玩發{補}交` 玩完就同老公玩吸吸吸hahaha`
♥2點幾就同老公去誰是老闆到食野/3\ 好好味:p
♥食完就搭車車過mk join妹妹` 吾該哂老公豬豬; i love you <3
♥上左neway搵佢` 見到妹妹. 妹夫and佢1個fd .
♥同老公唱唱唱xd` 之後玩插歌 hahaha` 妹夫就系到踢波 :o
♥估吾到. 妹夫仲大過老公jajiii/3\ 真系睇吾出xd
♥之後閃. 佢地就繼續唱唱唱` 同老公過左太子換褲/3\
♥換完褲褲. 我地見到有d叮噹豆沙包既物體. 我就去買黎食:p 順便買埋水/3\
♥之後系聯合行左陣/3\ 跟住就去m記食左小小野` 就去join返妹妹`
♥同老公吾想上neway` 之後系新之行左陣` 落地鐵站個時無拿拿pk -_-
♥同老公落到地鐵站. 妹妹打黎話唱完` 甘同老公系mtr等妹妹and妹夫`
♥黎到` 小左個人/[]\ 妹妹話佢有事走左^^` 不過條友好似基仔(老公覺得) <3
♥之後同妹佢地去左朗豪坊` 去左m記到食左小小野` 老公同妹夫系到玩估名遊戲hahaha`
♥坐到甘上下` 就去影貼貼` 影左好耐~_~ 搞到老公吾開心sorry啊`
♥老公影完閃左先` 因為要返賣home打卡` 我就同妹妹佢地畫埋.剪完就拿拿埋過完膠就閃;
♥妹同妹夫陪我去搭車. 等死人喇` 老公對吾住啊. 要你等甘耐-_-
♥之後上到車. 幫老公霸位hahaha` 差吾多到. 就同老公kis. 拖拖; 之後睇下相仔hahaha`
♥到左就返home食飯` 同老公拿拿林行返home食飯/3\
♥返到屋企換衫洗手就食飯` 齊齊1路睇電視1路食飯hahaha`
♥食飽飽同老公系床到睇電視<3` 之後老公要拎洗頭水返home再返黎q_q
♥我就洗白白等老公豬豬` 今日買左枝最新出去眼睫毛液` 真系好好用/3\
♥終於有廣告吾系吹水嫁喇hahaha` 又夠自然.又令` s0o good /3\
|