我 係 小 小 雞 丫..!!
雖 然 我 地 入 吾 到 決 賽..*
但 係 吾 緊 要,,
只 係 d 老 師 吾 識 貨 咋..
並 吾 係 我 地 跳 得 吾 好..
f!vEcH!Ck 吾 可 以 因 為 小 小 就 放 棄..
一 定 要 加 油 丫..''
吾 好 因 為 入 吾 到 就 喊 丫..{小 雞 同 埋 我}'
知 道 未..!????
各 位 FIVECHICK 既 人..
記 住 丫..!!