O(∩_∩)O哈哈~
今日同家姐整曲奇餅,
(*^__^*) 嘻嘻……
今次好成功,
整左3個鐘都冇,
整既過程好鬼死熱
一路整一路落汗=v=
整左好多食唔曬,
念住俾fd食,
佢地仲話好好食tim^^
【me 當時有小小驕傲】(*^__^*) 嘻嘻……
下個目標就係整【蛋糕】>3<