琴日係包包生日:】
去咗石澳與沙灘@陽光玩遊戲.......↖(^ω^)↗
唉..
都唔系幾好玩
得我同包包玩
佢地都唔玩
扮曬野(╰_╯)#
d人都唔玩得既╭(╯^╰)╮
都係得我同包包玩得最癲( ^_^ )
唉..................
都冇乜特別事
唔打啦...:)