啊~~~~
救命呀><
就黎悶死我喇·······
連續幾日唔使返工._.
突然之間好想返大陸落吧玩下
話事話真係好耐冇返大陸玩lu....【回鄉證過期-.-】冇得返....
日日喺屋企傻傻下咁又一日
唔係訓教就係打機...
我就黎死了...
期待19號去bbq...
又可以同沙灘@陽光玩遊戲...^^V