27,January,2011♥ |
|
數學- 做WS.好叻B-) 我終於有題叻過何生!!
英文話劇- 系甘要講英文.講到1舊舊=.=.
中史- 做作業+SMS -_-
地理- 做WS.抄筆記.收野. 勁亂~
LUNCH- 等左1陣嫣嫣佢地考筆考.之後去左食野.
個壽卷變色.不過未過期~ 系甘比人叫影相><.
中文- 做問答+背書. 愛您的勤勤.正!
PE- 跑圈.打羽毛球←好鬼屎xdxd.又大風*
搭車.對面個女仔唔見電話.好彩無問我:D
-
♥♥媽子唔好煩甘多啦; 希望您開心啲:)
|
|
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 148 | »
|