27,January,2011   
 

數學- 做WS.好叻B-) 我終於有題叻過何生!!

英文話劇- 系甘要講英文.講到1舊舊=.=.

中史- 做作業+SMS -_-

地理- 做WS.抄筆記.收野. 勁亂~

LUNCH- 等左1陣嫣嫣佢地考筆考.之後去左食野.

個壽卷變色.不過未過期~ 系甘比人叫影相><.

中文- 做問答+背書. 愛您的勤勤.正!

PE- 跑圈.打羽毛球←好鬼屎xdxd.又大風*

搭車.對面個女仔唔見電話.好彩無問我:D

-

♥♥媽子唔好煩甘多啦; 希望您開心啲:)

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]