今日...星期五我間學校放假,
我同西西去左MK行街,行到我好鬼攰呀,
都未搵到細妹叫我搵果間書店
結果我費時搵,放棄左
同西西去左買衫,之後買完衫竟然撞到班長同高sir
之後講左幾句就走左
一句講哂
『今日攰死我喇』
今日真係好無聊呀!!!
上IH堂好鬼好笑
啊sir講講下離左課題
之後就出現左好多個笑話
如果個個老師好似佢咁就好喇
咁我上堂就會冇壓力lu
今日625咁好ge號碼就係我ge生日喇
呵呵~有fd同我同月同日生...開心...只不過我大佢一歲咁解姐...唉...可惜天公不造美...竟然落雨...
激死我喇...激死我喇...之後到左下午我去拎蛋糕...個蛋糕比我自己心諗果個令好多@@
好中2食蛋糕哇
之後都好開心咁過左生日