城巴架死人71號玩具巴士
又壞車.........
重要在我超趕時間個陣壞車
!!.......超火......!!
搞到我差D遲到
邊個叫哥個串嘴司機鬼咁串嘴
居然同D乘客講 (我隱約聽到)......
"答城巴車係咁la" "咪答71號囉" (重要笑笑口咁講 = =")
(我都知答城巴車係咁 ; 如果有架新巴可以由西環去黃竹抗,我唔會答71號la)
我火起上黎,在哥個串嘴司機附近大大聲咁講
"妖,架死人玩具巴士又壞車 , 要遲D到" =3=