尋晚溫完書就係媽張床訓覺,訓到12點幾,就刷牙上床訓LU*
返到學冇耐就打鐘lu,跟住又上ENG,正,今日A時間表,早1個鐘放...YEAH!小息出左去,...
之後.........2E家政,整左[豉汁蒸排骨]><"正爆...我地食左鄧詩敏整個D,..
正爆呀,..............之後聰聰都整左,食左佢個D,....都好正...."回味緊..."跟住海膽叫我地食,..
我地個個唔敢食佢個D,..哈`之後MunGMuNG留左舊俾佢老公...唉`
人地好心留俾你食,..話唔食..,之後先食返..{好心你吧!!會搞到MUNGMUGg唔開心嫁,}
跟住海膽過左黎,話佢個D排骨好鹹,哈哈,笑爆*
之後又要上堂,..MATHS,..好快落堂,..之後PE,.."蛙艇"幾好挽呀,...我中2張"登登登登登登"
跟住LUNCH,做埋D數就出去,...挽踩腳,..笑爆,...死人蘇愷然踩到我對襪黑哂... ,
我記住你""跟住又要上堂...IS,默書,之後中..對野,..地理..OK啦,之後放左,..
等埋膽膽,樹枝.去左大廣...我去買書,..頂..冇哂舊書喎,又要買新..跟住買糖,哈哈`好好笑...
買完就去左超M記陪佢地食野,...但冇耐,婷要走..咁就同佢1齊走Lu,..返到屋企返埋D帶,
跟住睇電視,...之後訓左陣覺,起身沖涼,食飯,..溫默書**
|