你點對人
人地就會點對返你!!
呢句野 我成日都同自己講
我5中2被人當道具咁用!
你系值我去幫我一定會幫!
但5值我幫無論你點求我我都話知你!
就系咁!
5好有用戈時就叫我
無用戈時就乜又乜咁
我話知你點罵我都好
我5理!
不過5該你記住呢句野
呢個世上5系你話你識好多人
又識呢個戈個就得
總之我5多想熟你!
(以上並非個別針對..只系想借此事罵另一個人)
又到2月尾了~
呢排天氣好鬼死怪
前幾日熱到死
今日又凍到死
玩死我
又5知佢凍幾多日~
前日down左隻恐怖game
整左一大輪先玩到
勁煩! 前前後後用左我2日幾
今日玩左陣
故事模式睇左開頭= =比佢嚇一嚇
e+5多敢一個人系屋企玩..
haha,,我細膽~
呢排d火好鬼死大下
身邊d人都激死我
唉! 更年期來了吧!
我都5想
如有不爽 請多多包涵
ho~
呢排都無咩特別事
所以都懶得打 煩既事就一大輪
我都有d懶得理
要理落去我d火仲大,,,
無野打了
ending....
|