-◆  :p  之日記" ,,
   ๑۩۞۩๑  沁

      >3<!!                                       咇唎    咇唎     咇唎     咇唎       []"&||
 

 

 
 
fong5so
暱稱: `*[ 梓 !!//GavIn
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
好友名單
圖圖圖圖]''

最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


唉唉唉!! 感動 分類: 學校的事]]

唉唉唉阿...今日派左好多考試卷阿

    好多都5合格阿..由其系歷史阿..真系超黑仔..肥賓寫曬選擇系c又扣12分咋..

 我...39分比佢扣左33分阿!!頂..

   成份卷..問答37分拎曬..之後+選擇戈6分,,得43分..我頂!!  真系5想話自己黑仔都5得>.<

得科數學有82分.唉..5開心阿

          今日去小彭度話請假戈d野時..佢話我今段考得好差牙..佢話我語文都好低阿..唉..

 今段可能不合格單位高達個阿!!!咁多年第一次咁多咋

       唉..今日都見到好多人為左5合格喊..但我咁多5合格..我完全無感覺..

  5通我完全5驚死??..算啦..都無計嫁啦..過曬去..為有下一段努下力啦-3-
 




訪客留言 (返回 fong5so 的日誌)


Kaixa 於 2007-11-14 06:48 PM 發表:
算啦!我咁多年都未試過考試有唔合格...
一黎就黎3科(生物未派,但係預左),真係折墮.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]