唉唉唉阿...今日派左好多考試卷阿
好多都5合格阿..由其系歷史阿..真系超黑仔..肥賓寫曬選擇系c又扣12分咋..
我...39分比佢扣左33分阿!!頂..
成份卷..問答37分拎曬..之後+選擇戈6分,,得43分..我頂!! 真系5想話自己黑仔都5得>.<
得科數學有82分.唉..5開心阿
今日去小彭度話請假戈d野時..佢話我今段考得好差牙..佢話我語文都好低阿..唉..
今段可能不合格單位高達7個阿!!!咁多年第一次咁多咋
唉..今日都見到好多人為左5合格喊..但我咁多5合格..我完全無感覺..
5通我完全5驚死??..算啦..都無計嫁啦..過曬去..為有下一段努下力啦-3-