o...今早...又是很早起身...六點就起了床-v-
之後...搞完一輪..開始邊做硬筆邊聽歌了...
做完了....上學了..
...唉 無啦啦比人點左要去百萬行...
出完錢..仲要出力..sh-t
真系比佢玩死...
不過
我系未都5會去嫁啦-~-"'除非有人陪先會去嫁姐
中午...
幾經辛苦上了架3號
同Gap風一齊坐-v-...前面坐了另一位朋友
行行下...5記得系傾咩
之後..我前面那位朋友....說了句說話
爆大聲= ="
超'''lo''' 半架車d人都望住佢...
高二戈班人...牙叔..牙嫂..牙伯..成十幾個人望住佢
我同Gap風埂系即刻扮5識佢啦- -"
無計啦..咁'''lo''' 5通仲同佢講野咩...之後..
真系好無奈...好驚我落車時比d奇異既眼光看-3-
完了
下午體育堂....又要跳繩...衰人jack 5幫我> <
唉...算!!反正..我不嬲都5多識跳繩..5合格..無可能的- -
之後自由活動*v* 又用朗朗打羽毛球
發覺...打羽毛球已變左我發泄情緒既一個方法了
打完...成身汗...正!!
咩5開心既野都無曬>w<....
晚上了....明天後好多野測...
仲未有心機溫..難道...
我又要5合格??
幾天無見過你了...真系我5搵你..你都5搵下我...
算啦...一諗起學業..就諗起你戈d白痴分數
唉..好心你+下油啦...
仲屎過我...叫左你5識黎問我...你又5問..
一早靜系識得去搵佢
妖.!!!真系5理你啦...幫你你又5領情..\_/
哼..!!!我廢時啦
一陣幫下你你又話我煩...
靜系識話得啦得啦
最後結果系咩自己知啦
5幫你你又話我5幫你...
真系5知點講好...成日都系咁
有事就黎搵我/口\
無事就5so我/口\ 哼!!
關心下你
你又話我做咩咁好死關心你
妖妖妖妖妖!!!!!!
真系好激氣...
但系我又咁犯賤
唉...天生犯賤嫁啦我都T.T
算啦...都系去沖個涼先啦/__\
放過你一陣先...遲d先再唱衰你!!
哼哼哼哼哼!!!!
|