今日終於打贏左第一場.....
哈.....開心 ^~^
下場好似好勁.....再打過
本外星期二去OP,但就因為贏左呢場比賽
搞到冇得去....
但....
未必唔係一件好事.....哈哈
有時D野,你地係唔會明....^-^