澳門牙*
今日,去澳門牙~~
早上,好早就起o左身
多得家姐我比平時早o左好多起身
之後,我搭702到蘇屋
同何佩茹&莊x斯一齊搭o的
跟住到o左之後
D老師點齊人
跟住上o左船
我同莊x斯坐,何佩茹坐我後面keke
坐o左1個鐘船,終於到喇!~澳門
我地去超多教堂(其實得三間kaka)
有一間要劉神父求先比我地入架
好HAPPY牙
跟住我地去左市中心
之後參觀果度
導遊就帶左我地去大森巴
果度好鬼死熱
仲要我地企係度影相
熱爆lor!!!
搭番架旅遊巴去食午餐
D餸幾好味牙
由其是個麻婆豆腐
辣到爆!
I Like it >3<"
之後去shopping(其實唔係lor,去左咀香園,買手信=v=")
我同莊X斯買左接近200幾蚊野
佢買得超多野牙
我地又搭番班船走
byebye lah 澳門!
上左船無幾耐就落雨wor
個船係咁搖
搞到好多同學嘔牙
陰公lor
不過我就覺得好好玩
搖下搖下咁=]
好掛住你牙澳門!!!

|