今日派左3份半卷.... -maths,eng同埋hist..eg.,,,一半chem
maths唔算太高,,但係唔多滿意,,,, 
eng我係從未試過既失敗,,,,,,,,,,,,點解,..,,,點解要咁對我??????=[=[=[[[[[[[[[[[[   
中文雖然冇卷派,,但係玩左一個好似好好玩既遊戲,,,,=]
今年第一堂既home e,,好似幾好咁,,,,,,自己設計左隻野出黎,,我諗應該係不倒翁 @@
不過做完出黎都唔多似啦,一定=0=
lunch之後eng對埋未對果d,,但係成堂心感不安
chem死期終於到左,,,,,正係mc未改,,其他改哂,     
佢指我名出黎..雖然唔算罵我,但係佢話除左mc我攞到30以上,,,如果唔係就會肥T_________________T 
不過,我邊有咁好彩先得架..我諗都係肥硬架啦..............................................................   
hist我一早已經抱住個fail既心態架啦,,,,,但係真係估唔到,,我竟然攞到有歷史以黎第二次最高分=0000= 
雖然唔係好高,,但係已經好開心=]]]]] -下次要再努力先得
因為今次test_____死哂!x____x"
放學之後同大頭b整dt,,,總算整好soildwork,,,,不過仲有計劃書未做,,努力努力..!><
番屋企果陣,,去到輕鐵站,突然有個唔識既人同我講"halo,,,妹妹!"
...........~w~幾驚,,走都走唔切,,,扮聽唔到,扮睇唔到跑番屋企,,安全=]
要做dt先.............= = |