BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 3
累積人氣: 6241
2007 年 11 月 3 日  星期六   陰天


冷風.. 開心 分類: 未分類

今日無可否認真係幾凍下....>.<...!

各位要小心身子喔..!=]

今日好無聊,,訓到好晏先起身,,好耐冇試過訓得咁開心啦..^_____^

我足足訓左超過12粒鍾=0=........都好,之前test我訓左5粒幾鍾咋T__T.,,,,

睇左陣間電視=]]           -仲要做剪報同埋dt proposal..,,

唉......一提起test咩mood都冇哂-..,.-    ....................................................

唔知做咩係咁聽埋同一首英文歌...不過就真係幾好聽既..@@

雙手僵哂=0000=....



2007 年 11 月 2 日  星期五   陰天


唔開心///..要接受事實既真相== 感動 分類: 未分類

今日派左3份半卷....        -maths,eng同埋hist..eg.,,,一半chem

maths唔算太高,,但係唔多滿意,,,,

eng我係從未試過既失敗,,,,,,,,,,,,點解,..,,,點解要咁對我??????=[=[=[[[[[[[[[[[[

中文雖然冇卷派,,但係玩左一個好似好好玩既遊戲,,,,=]

今年第一堂既home e,,好似幾好咁,,,,,,自己設計左隻野出黎,,我諗應該係不倒翁 @@

不過做完出黎都唔多似啦,一定=0=

lunch之後eng對埋未對果d,,但係成堂心感不安

chem死期終於到左,,,,,正係mc未改,,其他改哂,

佢指我名出黎..雖然唔算罵我,但係佢話除左mc我攞到30以上,,,如果唔係就會肥T_________________T

不過,我邊有咁好彩先得架..我諗都係肥硬架啦..............................................................

hist我一早已經抱住個fail既心態架啦,,,,,但係真係估唔到,,我竟然攞到有歷史以黎第二次最高分=0000=

雖然唔係好高,,但係已經好開心=]]]]]            -下次要再努力先得

因為今次test_____死哂!x____x"

放學之後同大頭b整dt,,,總算整好soildwork,,,,不過仲有計劃書未做,,努力努力..!><

番屋企果陣,,去到輕鐵站,突然有個唔識既人同我講"halo,,,妹妹!"

...........~w~幾驚,,走都走唔切,,,扮聽唔到,扮睇唔到跑番屋企,,安全=]

要做dt先.............= =



2007 年 11 月 1 日  星期四   雨天


刪左遮先黎落雨,唔通連個天都唔鍾意我??!!=" 感動 分類: 未分類

今日係徹底的迅速慘死x__x

嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚.....................................................................T___________T

份chem.......慘敗.

phy唔方好得去邊.///

影班相,-..-

點解,

究竟點解我會變成咁?!

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

電腦令聽聞解除左......唔知="