我第一次經歷輕鐵有traffic jam- -
個輕鐵停車又開車,無啦啦會關門又開門-口- 但係唔係停站- -
搞左一輪先繼續行-,- 同埋唔知點解周圍d人咁好笑-,-
有個問卷姐姐問我縛多歲,我答佢17歲,,,,,佢話:下,你咁細個架咋!? (我扁咀) 佢又話:做乜扁咀呀?個樣細個你應該開心先岩呀!
.....................................................................
我又輸左,,,,, 佢問問下問我係咪會考完行街,問會考而家係咪有果d54321- - 中英文先係姐 佢仲話自己會考冇分 - -
我唔識答佢- -佢唔應該做問卷呢行xd 問d問題人地唔識答既xd
約左julie貓貓鼠子去科學館-=) 低低能能都幾好玩呀=]
之後周圍行...番屋企lu....
行緊番屋企好似見到- -.......唔肯定
但係上到輕鐵撞到nana同珩珩拍拖拖=D
6呢個數字唔係咁好/ \ 唉/ \ 我唔想做衰人呀,,,,難為大頭B/ \
嚇怕了我的巴打- - 唔好再煲劇,你嚇親我.
|