今早搵霜霜唱畸 =] 開心 唔知點解 我依加好中意唱歌- - 做左咪霸-,-v 好正 不過冇七百年後 s0 sad ,, 美中不足 - -
fb收買朋友收買品數目上到頭 |oo 開心 =] http://apps.facebook.com/trade-friends/?id=618530754