''''``不 管 如何 . . . 我 醉 噯 滴 : : : 還 是 妳 ! !``我 噯 妳 ! I l0VE U * 寶 * "

Cursor by www.Soup-Faerie.Com
[ ! * 我發誓只噯你一個 * }
 `.__┊感情..我是真☆的の輸不起 `
 
`  __"Оο當愛情不能完美~我寧願選擇放棄`

`  ..慢慢地發現γ.自己還小ゞ.`

`oべ根本玩不起愛情遊戲┈o `

 `  ╰→每當愛情到最後都只會結束╭╭╮╮``
foon702
暱稱: ♥ k A ♥
性別: 女
國家: 香港
我想同妳講:::''
=我會比常人多噯你一百倍=


[[[*没有人比妳更重要*]]]
最新文章
我要轉xg了!``
好攰呀!
-0-''
[[算是俾人玩嗎?!*]]
``-0-''
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


merrY chRIStmas! 分類: 未分類

                                          *26/12*

(-聖誕已過1天-)

{-0-放假滴第5天-0-}

[-真心愛上''妳''滴第8天-]

--------------------------------------

嗯,,

聖誕都過左1日啦!!

你地呢個聖誕過得開心麼??*-)

 同邊個度過呢?*{朋友?家人?定系...愛人!}

------------------------------------

我都想同愛人過喔!!

但系......

我就冇感ge福份啦!!

就算我真系愛上左''妳''!

你會否立刻梨到我身邊.....

做我ge守護天使??

-0-

--------------------------

有人曾經講過....

一個人=有心就有愛...

就算你多麼滴有$...

也不可能會買到愛!!

愛一個人,

是要付出很多時間....

要放棄....

仲要學習!*-)

相愛滴人如此多....

最後一齊ge,,,

會有幾多個?!

我地...

會唔會好似童話故事一樣,,

有一個完美ge結局?!*

------------------------------

{忘了有多久*

(-再没聽到你

[-對我説你最愛的故事

''我想了很久''

 

我開始慌了

 

是不是我又做錯什麼

你哭着對我説

童話裡都是騙人的

我不可能是你的王子

也许你不會懂

從你説愛我以後

我的天空星星都亮了

我願變成童話裡 

你愛的那個天使

張開對手

變成翅膀守護你

你要相信

相信我們會像童話故事裡

幸福和快樂是結局

一起冩我們的結局!






訪客留言 (返回 foon702 的日誌)


foon702 於 2007-12-26 09:02 PM 發表:
但系...放低....真系要好多時間!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



''____    呀影!! 於 2007-12-26 08:30 PM 發表:
其實...我都好明白你而家GE心情~因為我都係一個過來人!中意左一個唔會對自己好,唔會中意自己GE人--不過你要記住一樣野..戈個人拒絕左你~你就唔可以比佢知道你仲中意佢..如果唔係GE話..佢就會得逞啦!你睇下而家GE我..雖然我仲中意石嘉慧--但係明知冇機會..就唔好再追佢啦~咁樣做..反而撮合左我同胡家僥..同佢一齊仲好開心TIM!!所以你都係唔好再對李嘉汶有任何期望啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但系...我真系放唔低-0-
要放棄...不如你叫ada傷害我啦...
我寧可受到傷害...
都唔想放棄!
 
 
Posted at 2007-12-27 11:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]