| «‹ November 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-09-28 |
分類: 未分類 |
w0w今日放學勁大雨~
之後落車冇幾耐
成條裙濕晒
再行多冇耐`
水浸-.-對鞋濕埋
番到屋企諗住上網`
點知上唔到-_-
跟住去左睇我愛黑溼會~好好笑
6點鐘上到網打qz`gd
|
|
|
YYkiz 於 2009-09-28 08:47 PM 發表:
金日實左太大雨拉. 討厭x___x'' 我成日都睇錯..以為啲個qz系池xx的..-3-
|
網主回覆
難怪的`我拎佢做icon Posted at 2009-09-29 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-09-29 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-09-29 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
真係好鬼死大雨>.你都有睇黑澀會架?! 我都有bo``哈
|
網主回覆
得閒睇下[V]咁`有時睇模范棒棒堂 Posted at 2009-09-29 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
盈 於 2009-09-28 06:24 PM 發表:
搶到一 我係盈啦 唔想登入xD
我愛黑澀會-.-v 我依排睇返 太悶
|
網主回覆
gd Posted at 2009-09-29 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|