| «‹ November 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 30 日 星期三  |
| 2009-09-30 |
分類: 未分類 |
好耶~
又到放假
但點解咁多功課
學池xx話齋`
D老師都唔明白放假既定義
放假係比我地放鬆休息
`而唔係係屋企做功課
咁放假黎做咩
S0 SADX__X
放學`係咁同黃麗茵講小學D野~
好懷念
|
|
|
YYkiz 於 2009-10-01 01:16 PM 發表:
好同意你講既野啊xd..
|
|
|
美女*v*! c0mm3nt=) 完全同意你的說法xd*
|
網主回覆
THX` Posted at 2009-10-01 10:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
又邊個人唔係比你話令女 Posted at 2009-10-01 10:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢地都唔明白放假既意義  Posted at 2009-10-01 10:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
終於見到你個icon係係自己喇~ c0mment*`=]
|
網主回覆
廢事你地誤會-.- Posted at 2009-10-01 10:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|