‵IAMYINGLAM YOYO:o),,
forevelam
暱稱: 林`
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-31
2010-09-23
2010-08-28
2010-08-12
2010-08-07
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 686
今日人氣: 14
累積人氣: 4864
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


2009-10-24 分類: 未分類

林先生<---我老豆

點解你咁唔公平

林津唔見左部電話就可以買過部新`

呀媽嫌部電話太舊又可以換新

佢地兩個用左1年幾就可以換`

我用左2年幾`仲要壞左都唔比換新

話我番學唔帶電話,唔洗換新,電話好日唔傾一次

咁你係咪想我比老師收左?!想我傾爆分鐘?!

我廢事要你黎拎,仲有幫你慳錢炸

你自己用電話得好炸`唔係我用得差呀

我部電話壞左`我忍左成半年都冇出聲呀

初時我見佢壞得唔係好緊要`廢費同你講炸

仲要話我淨係識洗錢9.9

我不知幾慳`

我唔似劉曉凝咁乜都佢老豆老母比錢

佢一個月400蚊零用800食飯錢

`仲要包交通連買粒糖都佢老母比錢

我le?!300蚊零用咩都要自己比錢`

交通費一個月都200la`仲有d雜費~

你唔好以為我lunch慳到好多`每日40蚊仲要食早餐le

早餐你又唔煮比我,我更加冇精神煮

唯有番學食`大約10左右`lunch出街食廿幾蚊`

一日得個幾蚊淨`點慳到車費呀

叫我係學校食?!你又唔知學校d野幾難食

你係咪想我好似小學咁,早午餐唔食,淨係食晚餐`1日1餐呀

 

我上網你又話唔好對咁多電腦,我出街你又話我成日出街洗錢

每次出街都要儲錢先出`出街個陣慳住用架

變左一個師奶咁,d野唔平我唔買架

我不知慳得很!

-end-

Ps我好冷靜

 

 

 






訪客留言 (返回 forevelam 的日誌)


kayloveu 於 2009-10-25 12:23 PM 發表:
唔好果啦``
D大人就係咁架啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vSzEv 於 2009-10-25 08:18 AM 發表:
c0mment!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan_caca 於 2009-10-24 10:28 PM 發表:
c0mm3nt;)
吾好嬲;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YINGZai2 於 2009-10-24 07:39 PM 發表:
so bad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresashu 於 2009-10-24 06:54 PM 發表:
CoMm3N+**]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresashu 於 2009-10-24 06:53 PM 發表:
CoMm3N+**]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresashu 於 2009-10-24 06:53 PM 發表:
CoMm3N+**]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUTUNG_ 於 2009-10-24 03:13 PM 發表:
下次同我出
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 遲d先算~
Posted at 2009-10-24 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kimikobabii 於 2009-10-24 03:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-24 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abcor1234567 於 2009-10-24 03:00 PM 發表:
可能你仲細個呀@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 細你幾年-.-
Posted at 2009-10-24 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]