‵IAMYINGLAM YOYO:o),,
forevelam
暱稱: 林`
性別: 女
國家: 香港
« November 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2011-05-31
2010-09-23
2010-08-28
2010-08-12
2010-08-07
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 686
今日人氣: 3
累積人氣: 4892
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 27 日  星期三   晴天


2010-01-27 分類: 未分類

-.-話說我成日吾記得打

today pe堂

我又吾洗帶熱身

已經連續3星期都逃脫帶熱身呢個責任

我本身應該係聖誕假之前個某日帶

不過老師forget了

過左成個聖誕假+考試

上個星期+today ms 都去左帶學界

-.-史上最苦真的是責任

英文堂-.-開始頭痛

吾知wt事-.-

頭痛痛到放學都未完

去左m記買ice cream

食完即刻吾痛verygd

頭痛記住要食雪go






訪客留言 (返回 forevelam 的日誌)


vSzEv 於 2010-01-28 12:00 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUTUNG_ 於 2010-01-28 12:52 AM 發表:
去左m記買ice cream

食完即刻吾痛verygd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



penguin3 於 2010-01-27 09:14 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kimikobabii 於 2010-01-27 07:00 PM 發表:
都已經頭痛拉~
仲要食雪糕,,
真係唔識好好愛錫你自己既身體丫 .\/.
咁樣nogood丫*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

食完之後吾痛BO-.-
買野飲送雪糕咁低吾食好晒
Posted at 2010-01-27 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xyzming 於 2010-01-27 06:54 PM 發表:
1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

88LAU
Posted at 2010-01-27 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]