2007 年 12 月 10 日 星期一  |
| 2007-12-10 |
分類: 未分類 |
真係好P.E.堂考試
呢堂係最睇到你同你班fd好唔好感情
我um...
都ok多人幫我打氣
THZ 你地唷~~~
禾艾梨
呢排,
走咗去學琴
感到超捧!!!
HAPPY到極點
因為其實我係音樂裹面
琴都算排得幾頭下
長笛超COOL
遲d再講~~~
@@
MISS方無端端同我講
"你好有做小學音樂老師ge天分"
呵呵~~~
真係,我唔覺
開心到極點~~~
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-12 06:49 PM 發表:
你,,MISS叫APPLE,,XDDD" APPLE FONG N APPLE TAM,,哈哈~ 我又無無聊聊咁上左黎喇,,XD"
|
網主回覆
=口="""
無言
Posted at 2007-12-13 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-10 07:41 PM 發表:
你呀,,快D同我學好D D琴呀,, 你要番黎教我GA,,=]* 等你教,,MISS TAM,,XDDDD"
|
網主回覆
好~~~
Posted at 2007-12-10 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|