2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| 2007-12-13 |
分類: 未分類 |
今日班際閃避球!!!
我有份參加
不過沒份落場
帶咗衫,換埋,沒得打好醜怪><
最後LOST咗
鄧fing被人好大力拋中咗
好慘啊
其實
菜話儀同埋鄧fing落場果時
我係有參加但沒得打
我真係沒悔氣咁講
只係扮下唔gur,有咩感覺
某人走咗去食野
n年之後先番
之後問"開始咗啦"
白痴問題~~~
跟著好似係我問點解成日都拋向mo食屎
佢答可能mo食屎handsome定唔知樣衰
笑死我
lunch沒食...
去到放學餓死啦
放學咩人都沒理
唔想講野[煩]
===========
我已經習慣無視,
心理作用???
我不要做oo
oo唔會有人知係咩,
(唔計我)↑
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 04:09 PM 發表:
如果我係某某,,我都吾想再同某某好番,,太過份喇!
|
網主回覆
點解
因為好無辜 Posted at 2007-12-30 04:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 04:07 PM 發表:
|
網主回覆
邊個啊
我好想知~~~ Posted at 2007-12-30 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 04:00 PM 發表:
無無聊聊白白痴痴整左個咁GE野出黎,,XDDDD" 都真係幾無聊下...... ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
|
網主回覆
OK LA Posted at 2007-12-30 04:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 03:47 PM 發表:
我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你
|
網主回覆
我愛你~~~ Posted at 2007-12-30 04:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 03:45 PM 發表:
你幫左我好多GA,,例如"" 幫我做功課,, 成日借$$俾我,, 幫我出頭,, 仲有好多好多好多好多.."=]* 我愛你!
|
網主回覆
真係啊~~~
我都愛你 Posted at 2007-12-30 04:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 03:37 PM 發表:
有樣野,,我最近先發覺... 我發覺原來,,我冇中意過任何人,, 包括O先生同某某...
|
網主回覆
點解 Posted at 2007-12-30 04:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 03:36 PM 發表:
|
網主回覆
Posted at 2007-12-30 04:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 03:36 PM 發表:
|
網主回覆
嗯嗯嗯 Posted at 2007-12-30 04:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 03:35 PM 發表:
|
網主回覆
10000分之1次 LA Posted at 2007-12-30 04:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MISS*NATALIE 於 2007-12-30 03:34 PM 發表:
突然間,,好想同你講一句野,,XDDDD" "我愛你..你係我心目中,,係最好GA..=]*" 我係咪好莫名其妙呀?!
|
網主回覆
我....好開心 Posted at 2007-12-30 04:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|