15號,
我一考完試就返左大陸喇,
哥哥帶我地去左玩,
上網,食野, 好好味啊。
之後表姐佢的同學返左黎,
佢的同學住左一晚,
佢好CutE 啊,
佢的名勁搞笑啊,
劉(玉思)(肉絲),
我成日都笑佢,
整佢D頭髮,
事關佢實左太好玩啦。
早上,佢地未起身,
我就訓洛去嘈佢,
真係勁無 聊。
下午,佢走的時候,
仲呃表姐,
話見到佢的同學,
叫我之後一定要講俾返表姐知,
真係好無聊啊,
之後,果晚,同俾表姐逼一齊訓,=.=''
第2日,表姐又出左去做野啦,
好掛住佢啊。
哥哥同表姐講8月底可能會黎香港,
好開心啊,唔知循哥哥又會唔會黎呢??
我地都去左循哥哥屋企食飯,
佢媽咪煮野好好味啊,
我地係佢屋企打[自動麻雀]
勁方便啊。
有幾日我地一係就係出去上網,
出去食野。
但係有一日我冇去,
因為我家姐呃我,話啊哥係天台,
我覺得唔係,
但都係上左去睇,
差唔多上到去的時候,
個衰家姐就洛左去樓下啦,
我家姐係勁衰啊,
之後佢地叫我,我地唔去,
真係勁憎我家姐囉。
我地又去左姨屋企,
仲食即擇的龍眼啊,
好好味啊。
我係天文台影左D相,
我幫啊哥紮頭髮,
仲影左D影,
好搞笑啊,哈哈!
好傻,好得意啊,
等我遲D放上BLOG,
嬲下佢,被你地笑下。
22號,表姐就黎左啦,
同我都幾好,
我家姐佢無膽,
有幾日都係我同佢訓,
衣家佢黎左,
我就同啊哥睇電影,
睇到12:30,
只返去訓。
可惜,第2日,
我就要返香港啦,
係等啊哥來返黎帶我出去的時候,
有一隻[ 皒 ]
走過黎咬我,
好痛啊,
冇人HELP我啊,=.='
好慘啊,雨左啊,
之後買玩野返黎,
食完飯,就返左去HK啦,
D野好重啊,
個衰家姐又唔行幫我拿,
整到我的手好痛啊,
真係衰啊。
要留cM呀!i
|