}} } }shake(5); body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}
±×[].o○。*因為愛所以愛○"×°。
■□×天空 上的 尉藍**\/\__

◆*..聖潔 的 鐘聲|||”]*

''◇ *×°*"╴代表了___★°°]

★◆`` 沒有你 我更學會自愛 !-`*◆|\*
forever222
暱稱: *傷感女孩**-濤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
唔開心
暑假...
Hey!
l l0vE Harry Potter ...
HI
文章分類
全部 (90)
一個愛字 (2)
心情! (22)
星座 / 生肖 /花 (2)
家人 (5)
家人 (4)
無聊 (5)
開心 (16)
學校 (10)
未分類 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
YaHOo Bl0g
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 589
今日人氣: 6
累積人氣: 7713
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


我返左黎啦..!! 分類: 未分類

 15號,

我一考完試就返左大陸喇,

哥哥帶我地去左玩,

上網,食野, 好好味啊。

 

 

 之後表姐佢的同學返左黎,

佢的同學住左一晚,

佢好CutE 啊,

佢的名勁搞笑啊,

劉(玉思)(肉絲),

我成日都笑佢,

整佢D頭髮,

事關佢實左太好玩啦。

早上,佢地未起身,

我就訓洛去嘈佢,

真係勁無   聊。

 

下午,佢走的時候,

仲呃表姐,

話見到佢的同學,

叫我之後一定要講俾返表姐知,

真係好無聊啊,

之後,果晚,同俾表姐逼一齊訓,=.=''

第2日,表姐又出左去做野啦,

好掛住佢啊。

 

哥哥同表姐講8月底可能會黎香港,

好開心啊,唔知循哥哥又會唔會黎呢??

我地都去左循哥哥屋企食飯,

佢媽咪煮野好好味啊,

我地係佢屋企打[自動麻雀]

勁方便啊。

  

 

有幾日我地一係就係出去上網,

出去食野。

但係有一日我冇去,

因為我家姐呃我,話啊哥係天台,

我覺得唔係,

但都係上左去睇,

差唔多上到去的時候,

個衰家姐就洛左去樓下啦,

我家姐係勁衰啊,

之後佢地叫我,我地唔去,

真係勁憎我家姐囉。

 

 

我地又去左姨屋企,

仲食即擇的龍眼啊,

好好味啊。

 

 

我係天文台影左D相,

我幫啊哥紮頭髮,

仲影左D影,

好搞笑啊,哈哈!

好傻,好得意啊,

等我遲D放上BLOG,

嬲下佢,被你地笑下。

 

22號,表姐就黎左啦,

同我都幾好,

我家姐佢無膽,

有幾日都係我同佢訓,

衣家佢黎左,

我就同啊哥睇電影,

睇到12:30,

只返去訓。

 

 

可惜,第2日,

我就要返香港啦,

係等啊哥來返黎帶我出去的時候,

有一隻[ 皒 ]

走過黎咬我,

好痛啊,

冇人HELP我啊,=.='

好慘啊,雨左啊,

之後買玩野返黎,

食完飯,就返左去HK啦,

D野好重啊,

個衰家姐又唔行幫我拿,

整到我的手好痛啊,

真係衰啊。

  

  

要留cM呀!i






訪客留言 (返回 forever222 的日誌)


hohoking 於 2008-07-31 01:34 PM 發表:
hi我又來喇!開心嗎?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好開心啊!!THX~
Posted at 2008-07-31 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hohoking 於 2008-07-30 01:34 PM 發表:
再來踩下你個場先!∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



瑩` 於 2008-07-27 10:05 PM 發表:
哈; 我知你好開心既`:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hohoking 於 2008-07-27 01:25 PM 發表:
第一個!∼∼比咩咬嘩?有冇睇e生呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]