}} } }shake(5); body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}
±×[].o○。*因為愛所以愛○"×°。
■□×天空 上的 尉藍**\/\__

◆*..聖潔 的 鐘聲|||”]*

''◇ *×°*"╴代表了___★°°]

★◆`` 沒有你 我更學會自愛 !-`*◆|\*
forever222
暱稱: *傷感女孩**-濤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔開心
暑假...
Hey!
l l0vE Harry Potter ...
HI
文章分類
全部 (90)
一個愛字 (2)
心情! (22)
星座 / 生肖 /花 (2)
家人 (5)
家人 (4)
無聊 (5)
開心 (16)
學校 (10)
未分類 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
YaHOo Bl0g
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 589
今日人氣: 1
累積人氣: 7681
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


TodaY" 分類: 心情!

今日真係唔開心囉,

某某你真係好討厭呀,

我又冇野你,

你做咩咁講我姐?!

既然你咁憎我,

咁就唔好坐過黎啦,

我樣唔樣衰關你鬼事啊?!

你洗唔洗當住我,話我啊?

我都冇講你,

我都憎你啦。

你真係好煩囉,

有冇人鐘意又點姐?

你又唔係我啊媽,

你有咩知格話我啊?

你憎我,唔通我唔討厭你啊?

 

 

今日我地班1A班同4A班比賽,

班際足球,

我同瑤坐係流梯,

有2個男仔走過黎,

佢地講:哇!1A對4A啊?贏硬啦!

我立即同瑤,怡講,

"我轉去1D班啦"

跟住怡就講好啊...

我地就走近左去睇,

 Michael係我格離,

佢睇到好激動,

我地3個女仔,

不停係咁笑,

哈哈,我開心返啦,

不過我地班的比賽就慘慘慘啊!!!

4A 7:0 1A

1球都冇入,

好無奈啊,

希望佢地下年再加油啦。






訪客留言 (返回 forever222 的日誌)


karenhahe 於 2009-04-25 10:59 AM 發表:
濤濤姐姐...
我又黎留cM啦....
今日真係好大雨呀....
魚仔餅上...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy_0_9 於 2009-04-25 10:16 AM 發表:
Cm-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindywong14 於 2009-04-25 09:19 AM 發表:
我愛死你喇..
e+病完lu@__@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好成日病啊~
Posted at 2009-04-25 11:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindywong14 於 2009-04-25 09:17 AM 發表:
r3;
嗯!
睇到你個c0mm3nt好感動*)
我冇識錯你^__^
啜啜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindywong14 於 2009-04-25 09:16 AM 發表:
r3;
好想知戈個人系邊個-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kary_ng 於 2009-04-23 08:32 PM 發表:
CoMMent`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karenhahe 於 2009-04-23 07:23 PM 發表:
濤濤姐姐...
妹妹黎留個cM比你呀...
我係唔係好乖呢...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy_0_9 於 2009-04-21 08:25 PM 發表:
CM`-}'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan_babi 於 2009-04-19 05:45 PM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan_0409 於 2009-04-19 10:56 AM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]