HIHI!
大家好,
我今日又病左啦,
冇返學,
(我就黎打字都冇咩力啦)
但我好耐冇打BLOG啦,
我成日拖拖拖都唔得,
所以我唔可以再拖啦。
4月30日,
係我地班會活動日,
我好開心啊,
我有D畏高,
坐纜車同電梯好恐怖。
我同瑤,筠,文文,小雲同儀,
一齊玩左成個早上,
包括有:飛天鞦韆,翻天飛鷹,
太空摩天輪,由摩天輪睇洛去,
D景好令啊,
如果同自己鐘意的人一齊睇仲好,
仲有滑浪飛船,
哇成身都濕曬啦,
哈哈~勁凍啊,
最可惜係海盜船冇開啦,
仲有,媽咪怕我危機同唔舒適,
唔比我玩過山車同跳樓機,
不過我都好乖,冇玩到,
更無奈的是,
我地根本唔夠時間玩。
不過我真係好開心啊,
多謝,朋友們!
5月1日,
我去左圖書館,
之後同瑤去左青衣城,
想買3比呀哥做生日禮物,
點知媽咪就"吹"我返去啦,
所以買唔到啦,
之後返左去啦,
又去青衣城食KFC,
但我只可以食簡單而唔熱氣的食物,
食完之後我地就返大陸啦。
我地先去左啊姨到,
我見到婆婆仲不停咁錫佢,
啊姨,佢煮D野真係天上有,地下無,
人間美味,世界之最啊,
而且我媽咪同啊姨係姐妹,
樣都差不多,
我成日都叫佢抱抱嫁,
哈哈,好傻呢?!
之後返到屋企啦,
我妁終於見到哥哥同妃姐啦,
晚上,
爸爸,媽咪,哥哥,妃姐,家姐,啊新同我,
一齊打麻雀,
唉~冇左成百元,
5月2日,
媽咪叫啊哥去買生日蛋糕,
我同啊哥去選生日蛋糕,
個生日蛋糕好大個啊,
仲買左件3比佢,
幾多錢都唔緊要,
重要係佢鐘意啦,
之後媽咪又比左$200佢,
(我生日,媽咪比左$100=.=')
家姐買左2件3比佢,
下午,我地出左去食野,
好快就可以拎生日蛋糕啦,
我地提早慶祝母親節同啊哥生日,
我地食左午餐先食生日蛋糕,
媽咪佢叫我將整係啊哥面到,
哈哈,好好玩啊,
家姐佢又無啦啦,
將蛋糕成堆拍到唔哥的面到,
哥哥同家姐的戰爭開始啦,
好重的火藥味啊!
我坐係佢地2個中間,
既危險又有現場感,
我決定唔走,
拍~家姐的頭髮,
拍~哥哥的咀,
拍~啊~係我的面,
有一半都係cream,
係啊哥啊,
我決定幫家姐,
3人決戰,
妃姐佢又加入戰爭,
Yo!好玩啊,
仲影左好相啊,
等等比你地睇下。
之後就去左洗頭,
我就割愛剪左頭髮。
之後妃姐陪我去買書,
買左4本啊!
都好好睇啊,
晚上,我再接再厲打麻雀,
哈哈~羸左返60多元呢,
1點幾先訓。
5月3日,
返HK啦,
途中,我唔記得拎手機,
又返轉頭,
比媽咪罵,
啊哥係門口拎比我,THX!!
5月10日,
係母親節和我Red Cross宣誓的大日子
跟天下的仁慈母親說聲:母親節大快樂!
我個日8點幾比電話吵醒左,
係第2個團打比我的,
佢地話大會8點半要我地去到綵排,
我就打電話比小雲,宜,同文文,
死鹹魚真係害人啦,
不過佢都好慘,
其實佢都唔知,
咁我地就10之前總部啦,
點知又唔係喎,
咁就搭的士啦,
我地去到沙咀道球場都好多人啦,
好似有800幾人宣誓,
成個球場聽講有1500人喎,
我地由10幾綵排到12:30,
到放Lunch,好肚餓啊!冇食過野,
我同小雲就唔理其他人一齊去食野,
之後返到去沙咀道球場,
就開始宣誓啦,
我xx濤,誓為香港紅十字會會員,盡忠服務本土及世界紅十字會會員聯合一致,扶助疾病及患難人士。
我真係好開心啊!
我咁辛苦都係等今日,
我希望我以後都可以為疾病及患難人士出一點微不足道的力量。
最後我拎到1個宣誓章啦,
之後第2團既人話我個名似男仔,
先至第1個打比我,
咁個男仔條Tie太長,
我就話佢生得高(其實佢係矮既)
我都覺得咁講人好似有d唔岩,
不過算啦!
之後我就想去買返學鞋,
咁知媽咪叫我快d返去,
我同宜就迷失左放向,
我就打比鹹魚,
終於走到出黎,去到車站,
oK!!! Thx喔鹹魚!!!
我仲買左D花比媽咪啊!
返到家中,
馬上換3,
去西9,
同媽咪食野,
食左200幾蚊,
不過都算啦,
媽咪大曬,
媽咪佢收到花都好開心啊,
我同家姐講左,
母親節我請,
父親節佢請,
同天下的母親說:謝謝您!
同媽咪講: I L0vE You s0 MucH!
|