}} } }shake(5); body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}
±×[].o○。*因為愛所以愛○"×°。
■□×天空 上的 尉藍**\/\__

◆*..聖潔 的 鐘聲|||”]*

''◇ *×°*"╴代表了___★°°]

★◆`` 沒有你 我更學會自愛 !-`*◆|\*
forever222
暱稱: *傷感女孩**-濤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
唔開心
暑假...
Hey!
l l0vE Harry Potter ...
HI
文章分類
全部 (90)
一個愛字 (2)
心情! (22)
星座 / 生肖 /花 (2)
家人 (5)
家人 (4)
無聊 (5)
開心 (16)
學校 (10)
未分類 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
YaHOo Bl0g
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 589
今日人氣: 1
累積人氣: 7684
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


Y0o! 分類: 未分類

HIHI!

大家好,

我今日又病左啦,

冇返學,

(我就黎打字都冇咩力啦)

但我好耐冇打BLOG啦,

我成日拖拖拖都唔得,

所以我唔可以再拖啦。

 

 

4月30日,

係我地班會活動日,

我好開心啊,

我有D畏高,

坐纜車同電梯好恐怖。

我同瑤,筠,文文,小雲同儀,

一齊玩左成個早上,

包括有:天鞦韆,翻天飛鷹,

太空摩天輪,由摩天輪睇洛去,

D景好令啊,

如果同自己鐘意的人一齊睇仲好,

仲有滑浪飛船,

哇成身都濕曬啦,

哈哈~勁凍啊,

最可惜係海盜船冇開啦,

仲有,媽咪怕我危機同唔舒適,

唔比我玩過山車同跳樓機,

不過我都好乖,冇玩到,

更無奈的是,

我地根本唔夠時間玩。

不過我真係好開心啊,

多謝,朋友們!

 

 

 

5月1日,

我去左圖書館,

之後同瑤去左青衣城,

想買3比呀哥做生日禮物,

點知媽咪就"吹"我返去啦,

所以買唔到啦,

之後返左去啦,

又去青衣城食KFC,

但我只可以食簡單而唔熱氣的食物,

食完之後我地就返大陸啦。

我地先去左啊姨到,

我見到婆婆仲不停咁錫佢,

啊姨,佢煮D野真係天上有,地下無,

人間美味,世界之最啊,

而且我媽咪同啊姨係姐妹,

樣都差不多,

我成日都叫佢抱抱嫁,

哈哈,好傻呢?!

 

 

之後返到屋企啦,

我妁終於見到哥哥同妃姐啦,

晚上,

爸爸,媽咪,哥哥,妃姐,家姐,啊新同我,

一齊打麻雀,

唉~冇左成百元,

 

 

5月2日,

媽咪叫啊哥去買生日蛋糕,

我同啊哥去選生日蛋糕,

個生日蛋糕好大個啊,

仲買左件3比佢,

幾多錢都唔緊要,

重要係佢鐘意啦,

之後媽咪又比左$200佢,

(我生日,媽咪比左$100=.=')

家姐買左2件3比佢,

下午,我地出左去食野,

好快就可以拎生日蛋糕啦,

我地提早慶祝母親節同啊哥生日,

我地食左午餐先食生日蛋糕,

媽咪佢叫我將整係啊哥面到,

哈哈,好好玩啊,

家姐佢又無啦啦,

蛋糕成堆拍到唔哥的面到,

哥哥同家姐的戰爭開始啦,

好重的火藥味啊!

我坐係佢地2個中間,

既危險又有現場感,

我決定唔走,

拍~家姐的頭髮,

拍~哥哥的咀,

拍~啊~係我的面,

有一半都係cream,

係啊哥啊,

我決定幫家姐,

3人決戰,

妃姐佢又加入戰爭,

Yo!好玩啊,

仲影左好相啊,

等等比你地睇下。

之後就去左洗頭,

我就割愛剪左頭髮。

之後妃姐陪我去買書,

買左4本啊!

都好好睇啊,

晚上,我再接再厲打麻雀,

哈哈~羸左返60多元呢,

1點幾先訓。

 

 

5月3日,

返HK啦,

途中,我唔記得拎手機,

又返轉頭,

比媽咪罵,

啊哥係門口拎比我,THX!!

 

 

 

 5月10日,

母親節和我Red Cross宣誓的大日子

跟天下的仁慈母親說聲:母親節大快樂!

我個日8點幾比電話吵醒左,

係第2個團打比我的,

佢地話大會8點半要我地去到綵排,

我就打電話比小雲,宜,同文文,

死鹹魚真係害人啦,

不過佢都好慘,

其實佢都唔知,

咁我地就10之前總部啦,

點知又唔係喎,

咁就搭的士啦,

我地去到沙咀道球場都好多人啦,

好似有800幾人宣誓,

成個球場聽講有1500人喎,

我地由10幾綵排到12:30,

到放Lunch,好肚餓啊!冇食過野,

我同小雲就唔理其他人一齊去食野,

之後返到去沙咀道球場,

就開始宣誓啦,

我xx濤,誓為香港紅十字會會員,盡忠服務本土及世界紅十字會會員聯合一致,扶助疾病及患難人士。

我真係好開心啊!

我咁辛苦都係等今日,

我希望我以後都可以為疾病及患難人士出一點微不足道的力量。

最後我拎到1個宣誓章啦,

之後第2團既人話我個名似男仔,

先至第1個打比我,

咁個男仔條Tie太長,

我就話佢生得高(其實佢係矮既)

我都覺得咁講人好似有d唔岩,

不過算啦!

之後我就想去買返學鞋,

咁知媽咪叫我快d返去,

我同宜就迷失左放向,

我就打比鹹魚,

終於走到出黎,去到車站,

oK!!! Thx喔鹹魚!!!

我仲買左D花比媽咪啊!

 

 

返到家中,

馬上換3,

去西9,

同媽咪食野,

食左200幾蚊,

不過都算啦,

媽咪大曬,

媽咪佢收到花都好開心啊,

我同家姐講左,

母親節我請,

父親節佢請,

同天下的母親說:謝謝您!

同媽咪講: I L0vE You s0 MucH!

 






訪客留言 (返回 forever222 的日誌)


candy_0_9 於 2009-06-05 08:17 PM 發表:
comm3nT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindywong14 於 2009-05-31 04:53 AM 發表:
有冇距msn姐!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwokhoying 於 2009-05-26 06:54 PM 發表:
comment;
Re"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SuEt_Y1nG 於 2009-05-25 10:27 PM 發表:
你呢篇野洗吾洗咁長=.=0rz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan_babi 於 2009-05-23 12:09 AM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy_0_9 於 2009-05-18 08:24 PM 發表:
Cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anson61387 於 2009-05-18 06:49 PM 發表:
c0mmEnT;)★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anson61387 於 2009-05-18 06:49 PM 發表:
c0mmEnT;)★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anson61387 於 2009-05-18 06:49 PM 發表:
c0mmEnT;)★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy_0_9 於 2009-05-17 12:58 PM 發表:
Cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]