| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
c m "  |
分類: 無聊 |
多 謝 你!
錫 曬 你!
因 為 你!
所 以 理!
你 愛 我!
我 愛 你?
係你愛我..?
唔係我愛你..!!
係你對我好..
唔係我對你好...
無聊的日誌....> <"
希望..真係有人對我好喇..
愛我喇..
多謝你地的 CM cm 哇..^^
|
網主回覆
唔緊要..
有CM就得喇...=] Posted at 2008-05-15 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我冇做過d衰野..
所以我唔怕..嘻~ Posted at 2008-05-15 05:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我唔特別,都係一個人!!!可惜做左隻鬼囉!!!死左好耐!
|
網主回覆
係咩..?
唔信...
鬼識打字嫁..?
定係死過反生啊..? Posted at 2008-05-15 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX !! Posted at 2008-05-14 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
乖乖 ∼ Posted at 2008-05-14 06:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
喲,我係第一個來留cm的!!!打個特別d先! 我是一隻鬼!
|
網主回覆
你不嬲都咁特別啦..
^^"
Posted at 2008-05-14 04:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|