呢幾日..
好似好唔得閒..
又要返學,
又要主日學,
又要去教堂,
又要課外活動,
哇..好累哇..=.=''
之前去左教堂..
之後再同秋麗,冬麗去M記..
第日比D秋麗的杷你地睇..
同一日食左2次..><"
哇..好好味啊..
但生左好多好多暗瘡哇..>,<"
慘慘慘X10000000000"
我一定唔可以食咁多喇..
但我3個月都唔食一次....=.='''''''''
今日電腦堂..
老師真係好好人啊..!!
佢俾我地玩電腦..^^"
令到我衣家好鐘意電腦堂啊..!!